21 grudnia 2012

Niedługo Święta ! *_*

Heeeeey < 3. Wy też cieszycie się, że niedlugo święta ? Bo ja strasznie :D . Zostały nam juz tylko 2 dni do Gwiazdki i 9 dni do Sylwestra. Czego chcieć więcej ! A wy jak spędzicie ten ostatni dzień w roku? ; ).  Sobta = wolne. Niestety nie mieliśmy klasowej wigili ale i tak było super.Choinka ubrana. posprzątane - no prawie -_- . Wczoraj jasełka. Ogolnie to mój pierwszy post i nie wiem jak się wam spodoba ( moim zdaniem jest troche nudny) . Więc piszcie co myslicie jakie chcielibyście tematy a napewno postaram się aby znalazły się na mojej stronie . A poza tym co chcielibyście dostać od Mikołaja . ; ** Bo ja mam kilka rzeczy , które chcialabym znależć pod choinka a wśród nich na pewno muszą się znaleźć prostownica, lokówka, kosmetyki ; D . Takie drobnostki, a no i jeszcze 4 część Pretty Little Liars .Ogólnie KOCHAM ten film i nie mogę doczekać się 4 sezonu < 3333 . I na tym kończę swój dzisiejszy post . Aaaaaaaaaaaaaaa. No i dodawajcię swoją opinię !  Paaa : *

                         Sylwester w Paryzu ! Cudooo ! *_*

 

2 komentarze:

  1. Pojedziemy na Sylwestra do Londynu ? *_* Hahaha . Ja ostatni dzień spędzę z Toobą ♥ I widzisz? Przeżyłyśmy KONIEC ŚWIATA ! Jaa niee wiem co chcę na święta ; > Na pewno ubrania ...

    OdpowiedzUsuń